باخت لحظه آخری منچستریونایتد در اولدترافورد

باخت لحظه آخری منچستریونایتد در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و فولام به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می شد، با نتیجه دو بر یک به سود فولام پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ که در این فصل به طور کلی اوضاع خوبی نداشته اند، در این بازی هم شکست خوردند و این شکست در خانه خودشان اتفاق افتاد. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد اما در نیمه دوم بازی در دقیقه 65، کالوین باسی موفق شد روی پاس تیموتی کاستانیه گل اول بازی را به ثمر برساند و به این ترتیب فولام با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

بازی با این نتیجه در حال به پایان رسیدن بود تا این که هری مگوایر مدافع شیاطین سرخ، در دقیقه 89 بازی موفق شد گل تساوی را برای منچستر یونایتد به ثمر برساند و به این ترتیب به نظر می رسید که منچستری ها در حال فرار کردن از شکست خانگی هستند اما این پایان کار نبود. الکس ایوبی در دقیقه 96 بازی گل دوم را برای فولام به ثمر رساند و به این ترتیب شیاطین سرخ در این بازی شکست خوردند.

منچستر یونایتد فعلا در رده ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارد و بعید است که با این عملکردی که دارد بتواند جایگاه بهتری را در این فصل از رقابت ها به دست بیاورد.

تماشای گل مگوایر

1470