سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل سویا چه کسانی هستند؟

سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل سویا چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و سویا، فرداشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی رئال مادرید یعنی سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که در هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا است، چه اتفاقاتی می افتد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در این فصل از رقابت ها در مسیر قهرمانی در رقابت های لالیگای اسپانیا قرار دارد و می خواهد که در این بازی هم به پیروزی برسد و با گرفتن هر سه امتیاز بازی به مسیر خود به سمت قهرمانی ادامه بدهد. رئال مادرید در رقابت های لالیگای اسپانیا هیچ یک از 19 بازی اخیر خود را واگذار نکرده است و می خواهد که مقابل سویا هم این روند را ادامه بدهد. اما سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل سویا چه کسانی هستند؟

بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید مقابل سویا، کریستیانو رونالدو است. رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید حضور داشت و در آن سال ها موفق شد 27 گل به سویا بزند. سویا حریف محبوب کریس رونالدو در رئال مادرید بود.

آلفردو دی استفانو 18 گل در سال های حضورش در رئال مادرید مقابل سویا زد و دومین گلزن برتر مادریدی ها مقابل این تیم است. رائول گونزالس هم سیزده گل در سال های حضورش در رئال مقابل سویا به ثمر رساند و سومین گلزن برتر تاریخ مادریدی ها مقابل سویا است.

1470