عکس؛ تعویض پیراهن میان کاسمیرو و بازیکن فولام بین دو نیمه!

عکس؛ تعویض پیراهن میان کاسمیرو و بازیکن فولام بین دو نیمه!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و فولام در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی تیم منچستریونایتد یعنی اولدترافورد به مصاف هم رفته اند و این بازی تا دقیقه 72 با نتیجه یک بر صفر به سود فولام در جریان است.

به گزارش فوتبالی ، اتفاق جالبی که در بین دو نیمه در این بازی رقم خورد این بود که کاسمیرو و رودریگو مونیز، بازیکن برزیلی فولام، با هم پیراهن خود را عوض کردند. این اتفاق معمولا بعد از پایان بازی میان بازیکنان اتفاق می افتد اما این بار در بازی منچستر یونایتد - فولام، کاسمیرو و رودریگو مونیز بین دو نیمه و پس از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول این کار را کردند که در نوع خود جالب توجه بود.

رودریگو مونیز یک مهاجم 22 ساله است و بازیکن جوان و آینده داری به حساب می آید. این در حالی است که کاسمیرو در حال حاضر 32 سال سن دارد و یک هافبک با تجربه است که افتخارات زیادی را در دوران حضورش در رئال مادرید به دست آورده است.

باید دید که در نهایت این بازی با چه نتیجه ای به پایان می رسد. منچستری ها اگر می خواهند این بازی را ببرند باید مقابل فولام کامبک بزنند و وقت زیادی هم ندارند.

1470