وقتی پوچتینو شرایطش را به ابتدای دوران کلوپ در لیورپول تشبیه می‌کند

وقتی پوچتینو شرایطش را به ابتدای دوران کلوپ در لیورپول تشبیه می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو از هواداران چلسی خواسته تا او را با نتیجه بازی فینال جام اتحادیه تیمش مقابل لیورپول قضاوت نکنند.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ و شاگردانش بر سر راه چلسی برای رسیدن به اولین جام قهرمانی این تیم پس از روی کار آمدن تاد بولی به عنوان مالک باشگاه در سال 2022 قرار گرفته اند. چلسی و لیورپول باید یکشنبه شب، در فینال جام اتحادیه مقابل هم قرار بگیرند.

سرمربی آرژانتینی چلسی در صدد کسب اولین جام خود در لیگ جزیره است، اتفاقی که در دوران حضور او در تیم قبلی او در این لیگ یعنی تاتنهام، هیچگاه رخ نداد. او در سال 2015 به همراه دیگر تیم لندنی ، در فینال این رقابت‌ها مغلوب حریف شده بود. او با اشاره به روند سرمربی تیم حریف در ابتدای دوران حضورش در لیورپول و اعتبار خوبی که حتی پیش از کسب اولین جام با این تیم به دست آورده بود، درباره شرایط تیمش گفت:" فکر می‌کنم که این بازی میزان محبوبیت من و یا دید هوادارن نسبت به ما را تغییر نخواهد داد. کلوپ پیش از آمدن به لیورپول نیز سرمربی خوبی بود. او 3 یا 4 سال را بدون جام سپری کرد و حالا هم در لیگ جزیره و هم لیگ قهرمانان اروپا، به قهرمانی دست پیدا کرده است. من یک سرمربی یا تیم مربیگری اش را به واسطه تعداد جام‌های کسب کرده‌شان قضاوت نمی‌کنم، مسئله مهم رقابت و پیروزی است اما عوامل زیادی هستند که در این مسیر تاثیر می‌گذارند. برخی از هواداران می‌گوید چون تو جامی کسب نکرده ای، پس سرمربی خوبی نیستی. از نظر من، این راه درستی برای قضاوت یک کادر مربیگری نیست."

2102