لحظه‌ای که اسپید به شکل خطرناکی روی پای کاکا تکل زد

لحظه‌ای که اسپید به شکل خطرناکی روی پای کاکا تکل زد

پایگاه خبری فوتبالی - آی شو اسپید، یوتیوبر سرشناس برای ایجاد لحظات بامزه به بازیهای خیریه دعوت می شود و این بار با تکل خشن خود روی پای کاکا برنده توپ طلای 2007 خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، اسپید که خودش را طرفدار دوآتشه کریستیانو رونالدو می داند، جمعه شب در یک بازی خیریه با حضور ستارگان سابق دنیای فوتبال در قطر  حضور پیدا کرد.  این بازی تحت عنوان "بازی امید" در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد که شخصیت های معروف فضای مجازی و اسطوره های فوتبال دنیا در این مسابقه حضور پیدا کردند. 

اسپید که با شخصیت عجیب خود شناخته می شود، شب گذشته حسابی با حاضران شوخی کرد. به طور مثال او به هازارد گفت که در پست او بازی خواهد کرد و سعی کرد که صحبت تاکتیکی با آرسن ونگر داشته باشد!

اما یکی از لحظات عجیب بازی مربوط به زمانی بود که اسپید تکل بسیار خشنی روی پای کاکا زد.  بازیکن سابق میلان و رئال مادرید در سمت چپ صاحب توپ شد و بعد از آن اسپید به شکل بسیار خشنی روی پای او تکل زد. 

اسپید از این تکل طوری خوشحالی کرد که انگار گل زده است که البته داور بازی به او کارت زرد نشان داد! خوشبختانه کاکا صدمه ای ندید  و به بازی کردن ادامه داد. 

4125