پیش بازی ایران - برزیل در نیمه نهایی جام جهانی؛ مچ‌اندازی شاگرد و استاد در برای تحقق یک رویا/ ایران برزیل را ببر و تاریخ‌ساز شو!

پیش بازی ایران - برزیل در نیمه نهایی جام جهانی؛ مچ‌اندازی شاگرد و استاد در برای تحقق یک رویا/ ایران برزیل را ببر و تاریخ‌ساز شو!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست دادن برزیل می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به فینال جام جهانی راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی. ساحلی بازان فوتبال ایران که بعد از جام جهانی ۲٠۱۷ موفق نشده بودند به این آوردگاه جهانی پای بگذارند حالا بعد از گذشت ۷ سال و با کسب قهرمانی در مسابقات انتخابی که زیرنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد دوباره در جام جهانی حضور پیدا کردند و به خوبی توانستند ارزش‌های خود را نمایان کنند و به مانند آخرین دوره حضور خود به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند. شاگردان علی نادری برای رسیدن به دیدار پایانی مسابقات، پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی یعنی برزیل را که هم اکنون در رنک نخست فیفا را در اختیار دارد پیش روی خود می‌بینند.

بهترین فرصت برای تاریخ‌سازی

تیم ملی فوتبال ساحلی در شرایطی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرده است که قدرت‌های بزرگ این رشته همانند اسپانیا، ژاپن، پرتغال جایی در جمع ۴ تیم برتر مسابقات پیدا نکردند و شاگردان علی نادری می‌توانند با شکست دادن برزیل بیش از نیمی از راه قهرمانی و رسیدن به جام را طی کنند چون روی کاغذ نه ایتالیا و نه بلاروس نمی‌توانند ایران را دچار دردسر کنند. 

ایران و اوکتاویو به هم دیگر رسیدند!

مارکو اوکتاویو برزیلی که به معمار فوتبال ساحلی ایران معروف است و توانست در دوران حضور خود در ایران به افتخارات مهمی دست پیدا کند امروز تحت شرایطی باید با تیم ملی برزیل مقابل یوزهای ایرانی قرار بگیرد که اکثر بازیکنان حاضر در تیم ملی ایران دست پرورده خود او هستند و حتی علی نادری که هم اکنون هدایت ایران را برعهده دارد شاگرد وی به حساب می‌آید! اوکتاویو که ۸ سال عهده‌دار هدایت ساحلی بازان فوتبال ایران بود و ۲ سال قبل به عنوان سرمربی برزیل در فینال جام بین قاره‌ای شکست خورد باید ببینیم که امروز می‌تواند از شاگردان سابق خود انتقام بگیرد.

ایران رویایی علی نادری

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تابدینجای مسابقات و در ۴ بازی که برابر تیم‌های اسپانیا، آرژانتین، تاهیتی و امارات به میدان رفته به پیروزی دست یافته و آمار فوق‌العاده ۱۹ گل زده را از خود برجای گذاشته است.

غایب ایران در برابر برزیل

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در شرایطی امروز مقابل قدرت اول فوتبال ساحلی جهان صف آرایی می‌کنند که محمد مرادی را به علت دو کارته بودن در اختیار ندارد. 

مچ‌اندازی هفتم ایران و برزیل 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکنون در رقابت‌های جام جهانی و جام بین‌قاره‌ای ۶ بار به مصاف همدیگر رفتند که سهم ایران ۲ برد و سهم برزیل ۴ برد بوده است. در این ۶ بازی ایران ۱۶ گل زده و تعداد گل‌های ۲۵ برزیل بوده است. 

نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی

تیم ملی ایران- تیم ملی برزیل 

ساعت ۱۷:۳٠

9098