مقصد فصل آینده مودریچ مشخص شد؟

مقصد فصل آینده مودریچ مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ شاید فصل آینده تصمیم بگیرد که به باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی دینامو زاگرب برگردد.

به گزارش فوتبالی، مودریچ که در تابستان 39 ساله می شود، با پیشنهادی برای تمدید قرارداد با رئال مادرید مواجه نخواهد شد. دینامو زاگرب که توانسته بتیس را از لیگ کنفرانس حذف کند، اولین تماس ها را با مودریچ برای بازگرداندن این بازیکن داشته است. در حقیقت مدیر باشگاه کروات شخصا با مودریچ تماس گرفته و به او اعلام کرده که درها به روی بازگشتش به لیگ کرواسی باز است. 

مودریچ هر چند که پاسخ قطعی در مورد بازگشت به دینامو زاگرب نداده اما این گزینه را رد نکرده است. این بازیکن اگر بخواهد پول را انتخاب کند، می تواند به سراغ پیشنهادهای نجومی از عربستان و آمریکا برود اما اگر قصد انتخاب با قلبش را داشته باشد، می تواند به باشگاه دینامو زاگرب برگردد.

گفته می شود که رئال مادرید به مودریچ پیشنهاد اضافه شدن به کادر فنی آنچلوتی در فصل آینده را داده اما لوکیتا این پیشنهاد را رد کرده چرا که می خواهد یکی دو سال دیگر بازی کند و حتی احتمال حضور در جام جهانی 2026 را هم رد نکرده است. مودریچ در این فصل در رئال مادرید به شدت کمرنگ شده چرا که فصل گذشته به 3162 دقیقه رسید اما در این فصل فقط 1461 دقیقه بازی کرده و در اکثر بازیهای بزرگ نیمکت نشین بوده است. 

4125