ایران - برزیل؛ فرصت تاریخی برای اولین صعود به فینال جام جهانی/ ساحلی‌بازان در لبه تاریخ!

ایران - برزیل؛ فرصت تاریخی برای اولین صعود به فینال جام جهانی/ ساحلی‌بازان در لبه تاریخ!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای دومین بار این فرصت را دارد به فینال جام جهانی صعود کند و این در حالی است که اولین فرصت در جام جهانی 2017 ، با شکست مقابل تاهیتی از دست رفت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی رسیده، در این مرحله باید به مصاف برزیل، صاحب عنوان‌ترین تیم دنیا برود؛ تیمی که با 5 قهرمانی در جام جهانی، 9 قهرمانی قاره ای و بین قاره ای، جهان تیمی دست‌نیافتنی است.

همانطور که نوشته شد، این دومین باری است که مردان ساحلی فوتبال ایران به نیمه نهایی جام جهانی می‌رسند. آخرین بار این اتفاق در سال ۲۰۱۷ رخ داد و ایران توانسته بود با شکست دادن سوئیس به جمع چهار تیم پایانی برسد ولی در این مرحله در ضربات پنالتی به تاهیتی باخت و به رده بندی رفت و در ادامه توانست با شکست دادن  ایتالیا عنوان سومی جهان را کسب کند که بهترین رتبه ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی است.

یوزهای ایرانی این فرصت تاریخی را دارند با شکست دادن برزیل برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، به فینال جام جهانی برسند و یک افتخار بزرگ را رقم بزنند. شاید بشود گفت بازی امروز یک فرصت تاریخی و در واقع بزرگ‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران و نه حتی فوتبال ساحلی است. 

1997