بایندریان: قرارداد الهامی تا پایان فصل و قابل تمدید است

بایندریان: قرارداد الهامی تا پایان فصل و قابل تمدید است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: قرارداد ساکت الهامی نیم فصل است و در پایان فصل قابل تمدید است.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا بایندریان درمورد انتخاب ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید نساجی، اظهار داشت: امروز جلسه معارفه الهامی برگزار شد. طبق توافق با لوکاس آلکاراز از این مربی جدا شدیم. فصل را با مهدی رحمتی شروع کردیم و با وجود زحمت زیاد او، شرایط جدول به شکلی شروع رفت که با این مربی قطع همکاری کردیم‌. استفاده از آلکاراز هم به این دلیل بود که از علم روز او استفاده کنیم اما شرایط جدول در لیگ به شکلی پیش رفت که تصمیم گرفتیم با ساکت الهامی مسیر را ادامه بدهیم.

وی درمورد اینکه آیا انتخاب لوکاس آلکاراز با توجه به ناکامی‌های اخیرش، برای نساجی ریسک نبود چرا که در ۵ هفته اخیر هم نتوانست شرایط خوبی را برای تیم مازندرانی ایجاد کند، گفت: پیش از این هم گفتیم او مربی قابل احترام و دارای رزومه‌ای است. مطمئن بودیم می‌تواند به ما کمک کند اما شرایط به سمتی پیش رفت که نتوانستیم با او ادامه همکاری بدهیم

مدیرعامل نساجی درمورد نحوه قطع همکاری با آلکاراز، تصریح کرد: هزینه قرارداد محرمانه است اما توافقی انجام شد که برای او و باشگاه خوب بود.

بایندریان درمورد مدت قرارداد ساکت الهامی با نساجی، گفت: این قرارداد نیم فصل است و ان‌شاءالله در پایان فصل قابل تمدید است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا برای الهامی شرطی قائل شده‌اند، عنوان کرد: پیش شرطی نداریم.

مدیرعامل نساجی درخصوص اینکه آیا به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوار است‌، توضیح داد: سوال خوبی نیست. مطمئن هستیم با توجه به توانمندی بچه‌ها و خود الهامی شرایط ما در جدول خوب می‌شود و اصلا هدف ما ماندن در لیگ نیست.

بایندریان درمورد اینکه ظاهرا خیلی سریع و در ۱۰ دقیقه با الهامی به توافق رسیده‌اند، گفت: الهامی به خانه خودش بازگشته و خیلی سر جزئیات با هم چانه نمی‌زنیم. شرایطش هم راحت است و خیلی سخت گیر نیست. اطمینان دارم موفق می‌شود.

وی درمورد دستیاران الهامی در نساجی، توضیح داد: اشکان نامداری، مارکو کاسر و حامد شیری همچنان در کادرفنی حضور دارند و مصطفی صداقت نیز فعلا اضافه شده است.

مدیرعامل نساجی درمورد اینکه الهامی پیش از این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند اما به شکل نامناسبی جدا شد، گفت: بهتر است درمورد گذشته صحبت نکنیم.

بایندریان درمورد احتمال جذب بازیکنان جدید یا خروج بازیکنی از لیست نساجی، عنوان کرد: این موضوع بستگی به الهامی دارد. هر درخواستی بدهد، بررسی می‌کنیم.

1999