صحبت‌های توماس توخل درباره آینده خود و شرایط فعلی اش

صحبت‌های توماس توخل درباره آینده خود و شرایط فعلی اش

پایگاه خبری فوتبالی – در میان شایعات زیادی که از احتمال بازگشت توماس توخل به لیگ جزیره خبر می‌دهند، این سرمربی آلمانی مصرانه بر تعهد 100 درصدی خود بر روی بایرن مونیخ تا پایان فصل تاکید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بایرن مونیخ به تازگی اعلام داشت که سرمربی حال حاضر این تیم، در نتیجه نتایج ناامید کننده، در پایان فصل آلیانز آرنا را ترک خواهد کرد. توخل که 12 ماه پیش و پس از اخراج شوکه کننده یولیان ناگلزمن از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها، سکان هدایت این تیم را در دست گرفته بود، شروع هیجان انگیزی را با بایرن مونیخ رقم زد اما در ماه‌های اخیر این روند با افت محسوسی مواجه شده است.

حالا توخل در میان انبوه گمانه زنی‌ها درباره آینده اش، در اینباره گفت:" هیچ اتفاقی برای من تا پایان فصل رخ نخواهد داد. در حال حاضر هیچ اثری بر روی اتفاقاتی که در تابستان آینده برایم می‌افتد، ندارم. این کار تنها در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که صد در صد توانم را به اجرا بگذارم. من انتظاراتی بسیار حرفه ای  و سطح بالا از خودم دارم و همه این‌ها تا پایان فصل، کاملا در اختیار بایرن مونیخ خواهد بود. هرچقدر هم که در این لحظه بعید به نظر برسد، ما هنوز برای 2 جام می‌جنگیم و در پایان هر هفته، موفقیت حداکثری ما به کسب 3 امتیاز بستگی دارد، چیزی که همیشه خواستار به دست آوردن آن هستیم، به همین سادگی."

2102