ماموریت جدید برانکو؛ معجزه در سرزمین عجایب

ماموریت جدید برانکو؛ معجزه در سرزمین عجایب

پایگاه خبری فوتبالی- نه پرسپولیس و نه ایران. سررزمین عجایب مقصد بعدی آقای پروفسور است.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ جانشین یانکوویچ شد! سرمربی کروات که مدت‌‎هاست سفرش در آسیا را شروع کرده، بعد از جدایی تیم ملی عمان به جای پرسپولیس سر از سرزمین اژدها و افسانه درآورد. 

برانکو در ادامه راه مربی‌گری به سرزمینی بازگشت که خاطرات خوبی از آن داشت و با یک جام قهرمانی با تیم شاندونگ از آن جدا شده بود و حالا بار دیگر برای ثبت خاطرات خوب به آن بازگشته است.

تجربه‌ای جدید و متفاوت برای پیرمرد 70ساله فوتبال که این بار قرار است از چشم‌بادامی‌های ضعیف تیمی قوی را بسازد. در دنیای فوتبال که چشم بادامی‌های ژاپن و کره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند مدتی است که خبری از چین نیست. 

این تیم در جام ملت‌های آسیا حتی موفق به صعود نشد و از تیم‌های سومی بود که در همان مرحله گروهی خداحافظی کرد و تاجیکستان در این گروه به عنوان پدیده راهی دور بعد شد. 

این اتفاقات باعث شد تا مسئولان این تیم به دنبال راه چاره‌ای بوده و به دنبال آقای پروفسور بروند تا بخت خود را با یک کروات دیگر امتحان کنند. برانکو کار سختی را در سرزمین عجایب خواهد داشت. تیمی که مدت‌هاست رنگ برد را ندیده و احتمالا به یک تغییر نسل اساسی هم نیاز خواهد داشت.

 3 برد در 10 بازی اخیر این تیم نشان از وضعیت بحرانی دارد و وعده روزهای سختی را برای برانکو خواهد داد. تیمی که در جام ملت‌های آسیا با دو تساوی بدون گل مقابل تاجیکستان و لبنان و باخت به قطر نه تنها بردی را کسب نکرد که حتی یک گل هم به ثمر نرساند. به روزهای اوج بازگرداندن تیمی که به سختی گل می‌زند و به راحتی گل می‌خورد ماموریت این بار برانکوست که باید منتظر ماند و دید او در انجام آن تا چه حد موفق خواهد بود.

4326