سرمربی تیم ملی آلمان گزینه جانشینی تن هاگ در منچستریونایتد

سرمربی تیم ملی آلمان گزینه جانشینی تن هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- یولیان ناگلزمن، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان یکی از گزینه‌های مدیران منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاگ است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در این فصل با هدایت اریک تن هاگ نتایج خوبی به دست نیاورد تا آینده این سرمربی هلندی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. شیاطیان سرخ با آغاز سال 2024، روی دور برد افتادند و نتایج خوبی در هفته‌های اخیر به دست آوردند، اما تیم مدیریتی جدید علاقه زیادی به ادامه همکاری با این سرمربی هلندی ندارد.

آن‌ها گزینه‌های مختلف را بررسی کرده‌اند و تمایل دارند یک سرمربی دیگر از تابستان 2024 سکان هدایت تیمشان را بر عهده بگیرد. توماس توخل، که اخیرا اعلام شده در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می‌شود یکی از گزینه‌های اصلی مدیران منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاگ است. گفته شده است که خود توخل هم از ایده بازگشت به لیگ برتر انگلیس استقبال می‌کند.

اما حالا رسانه‌ها یک گزینه آلمانی جدید برای منچستریونایتد معرفی کردند. یولیان ناگلزمن، که در حال حاضر سرمربی تیم ملی آلمان است، از گزینه‌های مورد علاقه مدیران باشگاه انگلیسی به شمار می‌رود.

به نقل از نشریه اسپورت زون، یولیان ناگلزمن از تابستان گذشته ایده مر‌بی‌گری در منچستریونایتد با مالکیت جدید را بررسی کرده است، او همچنین یکی از گزینه‌های گروه اینئوس، تیم مدیریتی جدید باشگاه منچستریونایتد هم است.

قرارداد ناگلزمن با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 اعتبار دارد و خود ناگلزمن نیز بارها به صورت غیرمستقیم به این نکته اشاره کرده است که تمایل ندارد قراردادش را تمدید کند.

منابع نزدیک به ناگلزمن می‌گویند که او دوست دارد دوباره به فوتبال باشگاهی برگردد.

1428