اسماعیل‌نژاد در رده ۱۶ امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا

اسماعیل‌نژاد در رده ۱۶ امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۲۴۱ امتیاز در ۵۷ ست، در رده ۱۶ امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، امین اسماعیل‌نژاد، ستاره و لژیونر والیبال ایران که در سال جاری برای ورونا در لیگ والیبال ایتالیا توپ می‌زند، با کسب ۲۴۱ امتیاز در ۵۷ ست، در رده ۱۶ امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است

تئو فور با کسب ۳۹۱ امتیاز، هم‌چنان بهترین بازیکن لیگ ایتالیا نام گرفته است. این بازیکن در ۷۹ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده با عملکرد ۴.۹۵ امتیاز در هر ست بهترین بازیکن والیبال ایتالیا تا پایان دور بیستم این مسابقات نام بگیرد.

اسماعیل‌نژاد با کسب ۴.۲۳ امتیاز در هر ست یکی از بهترین بازیکنان تیمش است. ملی‌پوش والیبال ایران با عملکرد خوب خود به دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است.

روک موژیچ، بازیکن والیبال اهل اسلوونی که هم تیمی اسماعیل‌نژاد در لیگ والیبال ایتالیا است، با کسب ۳۰۷ امتیاز بهترین بازیکن ورونا شناخته می‌شود. این بازیکن در ۷۳ ست برای تیمش به میدان رفته و در هر ست توانسته است حدود۴.۲۱ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

اسماعیل‌نژاد نسبت به موژیچ ۲ بازی کم‌تر برای تیمش به میدان رفته و این درحالی است که تا پایان دور شانزدهم لیگ والیبال ایتالیا، لژیونر والیبال ایران در رده ۱۲ امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ایتالیا قرار داشت اما اکنون با چهار پله سقوط در جایگاه ۱۶ این لیگ جا دارد.

 تیم والیبال ورونا با کسب ۱۲ پیروزی و ۸ شکست با ۳۳ امتیاز در رده پنجم لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفته است. ترنتینو با ۱۹ پیروزی و تنها یک شکست صدرنشین لیگ والیبال ایتالیا است.

1999