قطبی گزینه سرمربیگری پرسپولیس بود؟

قطبی گزینه سرمربیگری پرسپولیس بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید کسی رسما برای بازگشت به جمع قرمزها با او صحبت نکرده است.

به گزارش فوتبالی، پس استعفای گل‌محمدی از پرسپولیس، نام‌های مختلفی برای جانشینی او بر سر زبان‌ها افتاد و رسانه‌های گوناگون در مورد سرمربی بعدی پرسپولیس به گمانه‌زنی پرداختند. یکی از افرادی که پس از برانکو به عنوان جانشینی محتمل برای یحیی از او یاد می‌شد، افشین قطبی بود. قطبی که در فصل 87-86 هدایت قرمزها را برعهده داشت، موفق شد در آن سال پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند و خاطره خوشی برای هواداران این تیم رقم بزند.

به هر حال، پس از انتخاب رسمی اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس، پرونده بازگشتن افشین قطبی به تیم سابقش بسته شد، اما اینکه پس از استعفای گل‌محمدی مدیران باشگاه با قطبی مذاکره کرده بودند یا خیر، ممکن است سوال خیلی از فوتبالی‌ها باشد که افشین قطبی در گفت و گوی امشب خود به آن پاسخ داده است.

قطبی که با برنامه شب‌های فوتبالی گفت و گو می‌کرد، درباره شایعات بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس از کودکی تا امروز خانه من بوده و هست. آقای گل‌محمدی نتایج فوق‌العاده‌ای با این تیم گرفت و از رفتنش متاثر شدم. پرسپولیس همیشه برای من عزیز بوده و امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیرد و دوباره قهرمان شود. ولی هیچکس برای سرمربیگری پرسپولیس با من صحبت نکرد و هیچ پیشنهاد رسمی برای برگشتن به ایران دریافت نکردم.»

7474