یک تساوی و 6 باخت در 7 مسابقه؛ ماموریت الدحیل فقط حذف پرسپولیس بود؟

یک تساوی و 6 باخت در 7 مسابقه؛ ماموریت الدحیل فقط حذف پرسپولیس بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – تیم قطری در حال حاضر با 17 امتیاز از 12 بازی در رده ششم لیگ ستارگان قطر قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، نام الدحیل برای هواداران پرسپولیس یادآور خاطرات متناقضی است. پرسپولیس یک بار چند سال پیش در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم کامبک زد و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید. 

اما آخرین رویارویی پرسپولیس با الدحیل با یک اتفاق تلخ و ناگوار برای تیم تهرانی و هوادارانش به پایان رسید. پرسپولیس می‌توانست با پیروزی بر الدحیل در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروهش صعود کند و به مرحله حذفی برسد.

اما در حالی که پرسپولیس خوب شروع کرد و خیلی زود به گل برتری رسید اما خیلی زود هم گل مساوی را دریافت کرد. در دقیقه 81 هم یک پنالتی را توسط گئورگی گولسیانی از دست داد و سپس گل دوم را هم دریافت کرد. این به معنای حذف پرسپولیس در مرحله گروهی بود.

حقیقت این است که قبل از شروع آن مسابقه خیلی‌ها رای به پیروزی پرسپولیس می‌دادند. چون پرسپولیس شانس صعود داشت اما الدحیل قطعا حذف شده بود و دلیلی برای تلاش زیاد و کسب نتیجه نداشت.

اما الدحیل با انگیزه فراوان و با ارائه یک بازی چشمگیر موفق شد پرسپولیس را در مقابل هوادارانش در ورزشگاه آزادی شکست بدهد! هیچ کس هم دلیل این انگیزه و تلاش الدحیل را متوجه نشد.

حالا اما اتفاقی افتاده است که می‌تواند عصبانیت هواداران پرسپولیس را از الدحیل بیشتر کند! شاید باور کردنش سخت باشد اما الدحیل بعد از این که پرسپولیس را شکست داد 7 مسابقه برگزار کرده است که 6 مسابقه را باخته است و فقط یک تساوی به دست آورده است!

الدحیل بعد از پیروزی بزرگ مقابل پرسپولیس در لیگ قطر مقابل القطر قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. بعد از آن در لیگ قطر به السد 3 بر یک و به الوکره 3 بر دو باخت! باخت با نتیجه 5 بر 3 به الاهلی سومین شکست متوالی الدحیل در لیگ ستارگان قطر بود.

سپس نوبت به جام ستارگان قطر رسید که در این تورنمنت هم با نتیجه 3 بر یک به العربی باخت! بعد از این مسابقه، لیگ‌های داخلی کشورهای آسیایی به دلیل شروع جام ملت‌های آسیا 2023 تعطیل شد. 

الدحیل در این مدت دو مسابقه دوستانه برگزار کرد که هر دو را باخت. ابتدا با یک گل به شانگهای شنهوای چین و سپس با دو گل به زنیت سنت پیترزبورگ روسیه! 

الدحیل در حال حاضر در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر با 17 امتیاز در 12 بازی در رده ششم است و وضعیت خوبی ندارد. از لیگ قهرمانان آسیا هم که حذف شده است. به نظر می‌رسد تنها ماموریت آنها در فصل جاری فوتبالی، حذف کردن پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود و دیگر کار خاصی در این فصل ندارند! 

1359