چرا علی‌پور در نیم‌فصل به پرسپولیس برنگشت؟

چرا علی‌پور در نیم‌فصل به پرسپولیس برنگشت؟

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق پرسپولیس در یک گفت‌وگوی تصویری درباره دلیل عدم انتقالش به این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، یکی از شایعات بزرگ نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال ایران که قبل از شروع نیم‌فصل دوم مطرح شد و رسانه‌ها خیلی درباره آن صحبت کردند ماجرای انتقال علی علیپور از ژیل ویسنته به پرسپولیس بود.

در یک مقطع کوتاه حتی به نظر می‌رسید این انتقال قطعی شده است. هواداران پرسپولیس هم از این که یک مهاجم گلزن که سابقه و آمار خوبی در پرسپولیس دارد به این تیم باز خواهد گشت بسیار خوشحال بودند.

اما ناگهان خبر رسید که این انتقال منتفی شده است. علی علیپور دقایقی پیش در یک گفت‌وگوی تصویری با برنامه شب‌های فوتبالی درباره این ماجرا و دلیل منتفی شدن بازگشتش به پرسپولیس توضیحاتی داد. 

مجری برنامه از علیپور پرسید: «اصلا دوست داری به ایران برگردی یا نه؟» علیپور در پاسخ گفت: «دوست دارم به ایران برگردم. من فوتبالم را در ایران شروع کردم. در راه‌آهن و پرسپولیس بازی کردم و دوست دارم باز هم این اتفاق بیفتد.» 

مجری برنامه در ادامه به علیپور گفت: «گفته می‌شد در نیم فصل قرار بود به پرسپولیس برگردی. آیا پیشنهاد رسمی به تو داده شد؟» مهاجم اسبق پرسپولیس در این باره گفت: «بله. با آقای حسین بادامکی صحبت‌هایی داشتیم. از من نظرم را درباره بازگشت به پرسپولیس پرسیدند که من هم گفتم موافقم. قرار شده بود باشگاه پرسپولیس روند مذاکرات را با باشگاه ژیل ویسنته ادامه بدهد. اما سرمربی من در ژیل ویسنته موافق این انتقال نبود و اجازه نداد من جدا بشوم.»

در این قسمت از مصاحبه مجری پرسید: «آیا اختلاف بر سر مبلغ بود؟» علیپور پاسخ داد: «واقعیت این است که من در جریان این جزئیات نیستم. خودم برای انتقال به پرسپولیس موافق بودم. مدیران باشگاه هم موافق نبودند اما باز هم نظر سرمربی را پرسیدند که او هم مخالف جدایی‌ام بود.»

1359