دفاع حمید مطهری از رزومه فوتبالی‌اش؛ بیش از 20 سال در تیم‌های مختلف کار کردم و پله پله بالا آمدم

دفاع حمید مطهری از رزومه فوتبالی‌اش؛ بیش از 20 سال در تیم‌های مختلف کار کردم و پله پله بالا آمدم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی ایران به دفاع از عقبه فوتبالی خود پرداخت و گفت در دوران حرفه‌ای‌اش از تجربه مربیان بزرگی بهره‌مند شده است.

به گزارش فوتبالی، شکست تلخ ایران مقابل قطر و حذف در مرحله نیمه نهایی، انتقادات فراوانی روانه تیم ملی، اعم از بازیکنان و کادر فنی کرد. ایرادات ساختار دفاعی، عدم جوانگرایی، میانگین سنی بالای بازیکنان و برخی مسائل دیگر سوژه انتقاد کارشناسان از تیم ملی بود که نه تنها شخص امیر قلعه‌نویی، بلکه دستیاران او را هم هدف قرار داد و برخی اعتقاد داشتند خلأ یک مشاور خوب در کنار سرمربی احساس می‌شده است و نیمکت ایران آنطور که باید و شاید، وزین و حرفه‌ای نبوده است.

هم اکنون، حمید مطهری که به عنوان یکی از دستیاران قلعه‌نویی در جام ملت‌ها حضور داشت، به انتقادات گسترده از مربیان تیم ملی واکنش نشان داده و از رزومه فوتبالی خود دفاع کرده است.

مطهری در گفت و گوی امروز خود اینطور می‌گوید: «نزدیک به 50 سال دارم و بیش از 20 سال است که در کنار تیم‌های مختلف از پایه تا بزرگسالان کار کرده‌ام. در همین راستا از تجربیات بزرگانی چون مجید جلالی، یحیی گل‌محمدی، امیرخان قلعه‌نویی، کربکندی، تارتار و بسیاری دیگر بهره برده‌ام. در واقع مسیر مربیگری را گام به گام و پله پله طی کرده‌ام، از تیم‌های مختلف دعوت به همکاری داشتم، اما وقتی از من خواسته شد کنار تیم ملی باشم باافتخار پذیرفتم، چون آرزوی هر کسی است که بتواند به تیم ملی کشورش خدمت کند.»

مطهری در خصوص قرارداد خود با تیم ملی توضیح داد: «قرارداد من با تا پایان جام ملت‌های آسیا بود و بعد از این هم اگر بخواهند با افتخار در خدمت تیم ملی خواهم بود.»

7474