ماموریت سخت مارسلینو در لیگ اروپا؛ زیردریایی‌ها دوباره شگفتی‌ساز می‌شوند؟

ماموریت سخت مارسلینو در لیگ اروپا؛ زیردریایی‌ها دوباره شگفتی‌ساز می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- ویارئال در حالی باید در رقابت‌های لیگ اروپا به میدان برود که وضعیت خوبی در تورنمنت‌های داخلی ندارد و لیگ اروپا آخرین امید آن‌ها برای رقم زدن یک اتفاق خوب در این فصل است.

به گزارش فوتبالی، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار شد و ویارئال باید در این مرحله، به مصاف المپیک مارسی برود. نکته جالب در خصوص این مسابقه این است که مارسلینیو گارسیا، سرمربی ویارئال باید به دیدار تیمی برود که چند ماه پیش از آن جدا شد. این در حالی است که مارسلینیو سرمربی محبوبی میان هواداران و اولتراهای مارسی نیست و او احتمالا یک شب سخت را در فرانسه پشت سر خواهد گذاشت.

زیردریایی زرد تنها تیم اسپانیایی باقی مانده در لیگ اروپا هستند. پس از حذف رئال بتیس در مرحله گروهی و حذف سویا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حالا ویارئال تنها نماینده اسپانیا در این تورنمنت است.

با توجه به اینکه ویارئال در لالیگا وضعیت خوبی ندارد و در میانه جدول دست و پا می‌زند و همچنین از رقابت‌های کوپا دل ری کنار رفته است؛ حالا لیگ اروپا آخرین شانس آن‌ها برای کسب جام در این فصل است.

ویارئال در این فصل سه سرمربی مختلف داشت، اما حالا امیدوار است بتواند با مارسلینیو در لیگ اروپا به عنوان قهرمانی برسد، درست مثل کاری که سال 2021 با اونای امری انجام دادند.

اما شاید پیش از قهرمانی، مارسلینیو باید فکری به حال جو وحشتناک ورزشگاه ولودروم کند، چون اهالی این استادیوم استقبال خوبی از او نخواهند کرد. او اگر بتواند از تیم سابق خود عبور کند، می‌تواند امیدوار به افتخارآفرینی در لیگ اروپا باشد. مارسلینیو اهمیت لیگ اروپا را درک می‌کند و به خوبی می‌داند کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق قهرمانی در لیگ اروپا، تمام شکست‌های فصل جاری را به دست فراموشی می‌سپارد.

1428