هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ خاتون باز هم نباخت

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان؛ خاتون باز هم نباخت

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز تحت تاثیر دیدار خاتون بم و شهرداری سیرجان برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز برگزار شد که مهم ترین دیدار بین خاتون بم‌ و شهرداری سیرجان برگزار شد.

شهرداری سیرجان- خاتون بم؛ ده دقیقه طوفانی در سیرجان

حساس ترین دیدار هفته سیزدهم و شاید کل لیگ برتر فوتبال زنان، دیدار شهرداری سیرجان و خاتون بم بود. مسابقه ای که می توانست قهرمان رقابت ها را تعیین کند. این دیدار در پایان با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا امتیازات مسابقه تقسیم شود. در این دیدار انواع اتفاقات از دعوا، پنالتی و اخراج داشت تا هر دو تیم به داوری اعتراض کنند. منا حمودی و زهرا قنبری برای خاتون و فاطمه شبان و ثنا صادقی هم برای شهرداری گلزنی کردند. مرضیه نیکخواه در این دیدار از زمین مسابقه اخراج شد.

کانی کردستان- ملوان بندر انزلی؛ رستگاری انزلی چی ها در دقیقه ۹۴

ملوان انزلی که در کردستان مهمان کانی بود برای اینکه همچنان شانس قهرمانی داشته باشد باید پیروز می شد و این اتفاق در دقیقه ۹۴ برای آن ها افتاد تا ملوان از تساوی خاتون و شهرداری استفاده کند و خودش را به رتبه دوم جدول برساند.

سپاهان اصفهان- آوا تهران؛ بدرقه مربی سابق توسط سپاهانی ها با گل های زیاد

سپاهان هم امروز در اصفهان کار سختی نداشت و آوا قعرنشین را با چهار گل شکست داد. مهناز امیر شقاقی سرمربی سابق سپاهان در این دیدار روی نیمکت آوا نشسته بود که البته با شکست مواجه شد.

پیکان تهران- نماینده البرز؛ پیکان، پیروز رقابت میان جدولی ها

تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه مرغوبکار توانست نماینده البرز را با یک گل شکست دهد تا نبرد میانه جدولی ها به سود این تیم پایان یافته باشد.

پالایش گاز ایلام- فرا ایساتیس فارس؛ فرا ایساتیس در دام پالایشی ها

پالایش گاز ایلام هم امروز در خانه توانست با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل فرا ایساتیس شیراز پیروز شود و رتبه پنجم را حفظ کند.

۶۰۰۱