روزی که مسی دو بار دروازه پیتر چک را باز کرد

روزی که مسی دو بار دروازه پیتر چک را باز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هشت سال پیش در چنین روزی بود که لیونل مسی موفق شد دو گل مقابل آرسنال به ثمر برساند و به این ترتیب با دو گل لیونل مسی، بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر صفر آرسنال را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در دور رفت، بارسلونا و آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. هر دو گل بارسا را در آن بازی لیونل مسی به ثمر رساند. مسی در دقایق 71 و 83 بازی موفق شد دروازه آرسنال را باز کند. در آن زمان پیتر چک دروازه بان آرسنال بود و در آن بازی دو گل از لیونل مسی دریافت کرد. نکته جالب این جا است که پیتر چک پیش از آن دیدار هرگز از مسی گلی دریافت نکرده بود اما در آن بازی دو بار دروازه اش مقابل مسی باز شد. گلی که مسی در دقیقه 83 بازی به ثمر رساند، از روی نقطه پنالتی بود.

بارسا در نهایت در بازی برگشت هم با نتیجه سه بر یک آرسنال را شکست داد و موفق شد با نتیجه 5 بر 1 راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015/16 بشود. در آن مرحله بارسا مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت و از دور رقابت ها حذف شد.

در فصل 2015/16 از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در نهایت رئال مادرید با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید در فینال رقابت ها موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

1470