کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان| روس‌ها به مازندران رسیدند

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان| روس‌ها به مازندران رسیدند

پایگاه خبری فوتبالی- هفت تیم خارجی از جمله آزادکاران کشور روسیه وارد رامسر شدند و هتل بزرگ این شهرستان برای اقامت آنان در نظر گرفته شد.

به گزارش فوتبالی، نایب رییس هیات کشتی استان مازندران گفت: ۹۰ کشتی گیر خارجی از عصر پنجشنبه و امروز جمعه وارد شهرستان رامسر شدند و در هتل بزرگ این شهرستان اسکان یافتند.

سید بهرام موسوی افزود: این کشتی گیران از کشورهای گرجستان، قزاقستان، هند، قرقیزستان، ارمنستان، الجزایر و روسیه هستند که در این رقابتها حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم های خارجی، ۲ تیم داخلی از ایران یکی به نمایندگی از بانک شهر و دیگر تلفیقی از کشتی گیران تنکابنی به عنوان میزبان و دیگر کشتی گیران مازندران شرکت دارند.

نایب رییس هیات کشتی استان مازندران تصریح کرد: مراسم وزن کشی این مسابقات شامگاه امروز -جمعه- در خانه کشتی رامسر برگزار می شود که به خاطر سهولت در تردد تیم ها در این شهر انجام می شود.

به گفته مسئولان امر تماشای هشتمین دوره جام باشگاه های کشتی آزاد جهان به میزبانی شهرستان تنکابن رایگان است و شهروندان می توانند صبح و عصر روزهای شنبه و یکشنبه از نزدیک شاهد رقابت قهرمانان جهان و برخی دیگر از کشتی گیران شاخص باشند.

مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد جهان با حضور ۹۰ کشتی گیر خارجی از هفت کشور مطرح جهان و ۵۰ کشتی گیر در قالب ۲ تیم داخلی در روزهای پنجم و ششم اسفند به میزبانی استان مازندران در شهرستان تنکابن آغاز می شود.

در این رویدادهای ورزشی علاوه بر نماینده فدراسیون جهانی کشتی، مسئولان کشوری و استانی حضور دارند.

7474