تاتنهام در اندیشه بازگرداندن ستاره آکادمی خود

تاتنهام در اندیشه بازگرداندن ستاره آکادمی خود

پایگاه خبری فوتبالی- تاتنهام قصد دارد در تابستان 2024 از بند بازخرید خود استفاده کند و کایل واکر پیترز را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود، کایل واکر پیترز، مدافع راست ساوتهمپتون را در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو به خدمت بگیرد. واکر پیترز یکی از محصولات آکادمی تاتنهام هاتسپر است. 

تاتنهام هنگام فروش این بازیکن در سال 2020، یک بند بازخرید قرارداد و حالا مدیران باشگاه امید دارند در تابستان از این بند بازخرید استفاده کنند. واکر پیترز پس از یک دوره قرضی، در سال 2020 با مبلغ 12 میلیون پوند به صورت قطعی به ساوتهمپتون پیوست. این مدافع 26 ساله یکی از بهترین بازیکنان تیمش در چند فصل اخیر بوده و توجه چند باشگاه انگلیسی دیگر را به خود جلب کرده، اما تاتنهام به واسطه بند بازخریدی که در اختیار دارد، از سایر رقبا جلوتر است. آرسنال و منچستریونایتد، دیگر تیم‌هایی هستند که در چند وقت اخیر به جذب این بازیکن تمایل نشان دادند.

به گفته رسانه د اتلتیک انگلیس تاتنهام هاتسپر بند بازخرید 30 میلیون پوندی را در قرارداد واکر-پیترز قرار داده است. 

پدرو پوررو گزینه اصلی آنژه پوستکوگلو برای پست دفاع راست است، اما جذب یک بازیکن باکیفیت دیگر در این پست، باعث می‌شود دست سرمربی برای طراحی ایده‌های تاکتیکی بازتر باشد.

قرارداد واکر پیترز در سال 2025 با ساوتهمپتون به پایان می‌رسد و اگر حاضر نباشد قراردادش را تمدید کند، مدیران ساوتهمپتون راهی جز فروش او در تابستان 2024 نخواهند داشت، چون نمی‌خواهند چنین بازیکنی به صورت آزاد از تیمشان جدا شود.

صعود ساوتهمپتون به لیگ برتر انگلیس، می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم واکر پیترز در خصوص تمدید قراردادش داشته باشد.

1428