سندروم اخراج مدافع؛ بلای جان مورایس برابر الهلال

سندروم اخراج مدافع؛ بلای جان مورایس برابر الهلال

پایگاه خبری فوتبالی – سناریوی بازی رفت سپاهان مقابل الهلال، در بازی برگشت مقابل تیم قدرتمند عربستانی، برای ژوزه مورایس و شاگردانش تکرار شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در بازی برگشت خود هم برابر الهلال توانست با گل دقیقه ۵۴ فرشاد احمدزاده از حریف نامدار خود پیش بیفتد ولی باز هم اخراج بازیکن نماینده ایران باعث شد مورایس نتواند این برتری را حفظ کند.

دقیقه ۶۸ بود که سیاوش یزدانی با خطا بر روی مهاجم الهلال از داور مسابقه کارت زرد گرفت اما وقتی کار به VAR کشیده شد، نظر داور، تغییر و تنها مدافع میانی تخصصی سپاهان را از زمین اخراج کرد.

همین اخراج کافی بود تا دوباره برتری سپاهان با باخت عوض شود و پس از اخراج یزدانی، آبی‌پوشان عربستانی توانستند در دقیقه ۷۶ توسط سالم الدوساری، در دقیقه ۸۳ توسط روبن نوس و در دقیقه ۹۷ توسط الکساندر میتروویچ به گل برسند.

بازی رفت هم سپاهان در حالی با الهلال به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بود که با اخراج محمد دانشگر حریف قدر عربستانی دو گل در وقت‌های تلف شده به ثمر رساند و شاگردان مورایس تساوی را با یاخت عوض کردند و این بار هم بی‌احتیاطی مدافع سپاهان کار دست طلایی‌پوشان داد.

1997