صعود الاتحاد به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در شب گل به خودی بنزما

صعود الاتحاد به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا در شب گل به خودی بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - الاتحاد عربستان در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم نوبهار نمنگان ازبکستان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و موفق شد راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریم بنزما عملکرد عجیب و غریبی داشت. این بازیکن فرانسوی یک گل به خودی به ثمر رساند. در حقیقت کریم بنزما در دقیقه 25 بازی روی سانتر بازیکن حریف به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد. بنزما در این روز ها انتقاد های زیادی را در الاتحاد عربستان تحمل می کند و اگر الاتحاد راهی دور بعدی رقابت ها نمی شد، بدون تردید حمله های زیادی به بنزما می شد.

گل اول الاتحاد را عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 45 روی پاس کریم بنزما به ثمر رساند. در دقیقه 87 بازی، بازیکن تیم نوبهار نمنگان گل به خودی زد و به این ترتیب الاتحاد موفق شد بازی را با نتیجه دو بر یک ببرد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

الاتحاد در دور بعدی رقابت ها به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت و به این ترتیب یک بازی حساس از فوتبال عربستان را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شاهد خواهیم بود.

تماشای گل به خودی بنزما

1471