خداحافظی جو هارت از دنیای فوتبال در پایان فصل

خداحافظی جو هارت از دنیای فوتبال در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی – جو هارت، دروازه بان کهنه کار انگلیسی، از تصمیم خود برای خداحافظی از میادین فوتبال در پایان فصل پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان حال حاضر تیم سلتیک اسکاتلند که 75 بار سابقه پوشیدن لباس تیم ملی انگلیس را دارد، زمانی که قراردادش با سلتیک در پایان فصل جاری به اتمام برسد، 37 ساله خواهد بود. او به قهرمان فصل گذشته لیگ اسکاتلند اعلام کرده است که فصل سوم حضورش در این تیم، آخرین فصل حضور او در چارچوب دروازه خواهد بود.

جو هارت پس از اولین بازی خود برای تیم شروزبری تاون در سال 2004، تا به حال در 690 بازی رسمی به میدان رفته است و در طول این مسیر، در سال 2006 به تیم منچستر سیتی پیوست.

هارت انگلیسی پس از اینکه توسط گواردیولا در منچستر سیتی نیمکت نشین شد، دو دوره قرضی را در تیم‌های تورینو و وستهم تجربه کرد و پس از آن دو سال را نیز درون دروازه تیم برنلی سپری کرد. او در سال 2021 به سلتیک پیوست و موفق شد تا در این مدت با این تیم، دو بار در لیگ اسکاتلند، لیگ کاپ اسکاتلند و جام حذفی این کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. او پس از اینکه در سال 2017، آخرین بازی اش را به همراه تیم ملی کشورش با پیروزی به اتمام رساند، دیگر موفق به حضور در ترکیب سه شیرها نشد.

2102