عکس؛ رونمایی از جدیدترین رقیب رونالدو در زمینه «سیکس پک»

عکس؛ رونمایی از جدیدترین رقیب رونالدو در زمینه «سیکس پک»

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو یکی از بهترین هیکل های دنیا را در میان فوتبالیست ها دارد اما حالا به نظر می رسد که در سالن بدنسازی خانه اش صاحب یک شریک و البته رقیب جدید شده است!

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو حالا در خانه خودش باید در زمینه هیکلش با یک نفر رقابت کند: پسرش کریستیانو جونیور! رونالدو در سن 39 سالگی همچنان به شدت از بدنش مراقبت می کند و سخت تلاش می کند تا خودش را در آمادگی کامل نگه دارد. این ستاره در میادین فوتبال هیچ اثری از افت یا کند شدن نداشته و در این سن و سال همچنان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست. 

رونالدو حتی در زمانی که در تمرینات النصر حضور ندارد هم در سالن بدنسازی خانه خود به تمرین می پردازد و حالا به نظر می رسد که شریک جدیدی هم پیدا کرده که تنها نباشد!

کریستیانو جونیور در حال حاضر در تیم زیر 13 سال النصر توپ می زند. وی در تیم های پایه یوونتوس و منچستریونایتد نیز بازی کرده است و اخیرا با النصر در لیگ زیر 13 سال عربستان به قهرمانی رسیده است. 

رونالدو انگیزه زیادی دارد تا با النصر بتواند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ و جام حذفی عربستان به موفقیت برسد. او در این فصل در 34 بازی 33 گل زده و در تلاش است تا با آمادگی کامل در یورو 2024 حضور پیدا کند.

4125