پسر مدافع اسطوره‌ای بارسلونا به تیم کاتالان پیوست

پسر مدافع اسطوره‌ای بارسلونا به تیم کاتالان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - تیم زیر 18 سال بارسلونا یک خرید ویژه انجام داد: دنیل فرر پسر آلبرت فرر ملقب به "چاپی" دفاع راست اسطوره ای "دریم تیم" و سرمربی تیم اسطوره های بارسلونا.

به گزارش فوتبالی، دنیل فرر از باشگاه اروپا به بارسلونا ملحق شد و زیر نظر پل پلاناس کار خواهد کرد. او بر خلاف پدرش در پستی هجومی تر  و در نقش وینگر بازی می کند. بارسا در ماه های اخیر عملکرد او را زیر نظر داشت و در نهایت تصمیم به خرید او گرفتند. دنیل فرر در بازی بارسلونا و اروپا در لیگ جوانان اسپانیا عملکرد درخشانی داشت و دو گل زد تا تیمش با نتیجه دو بر یک پیروز شود. 

بارسا بعد از آن بازی عملکرد دنیل فرر را با دقت زیر نظر داشت و در نهایت در ماه فوریه تصمیم گرفت که این بازیکن را به خدمت بگیرد. فرر به تازگی به زمین تمرین بارسلونا رفته و تمرینات را با تیم زیر 18 سال بارسلونا آغاز کرده است. وی تجربه حضور در اکادمی الچه را هم داشته است  که از آن تیم به تیم "اروپا" ملحق شده بود.

"دریم تیم" زیر نظر یوهان کرویف یکی از بهترین نسل های تاریخ بارسلونا به شمار می رود که اکثر بازیکنان این تیم در میان هواداران محبوب بودند و چاپی هم در پست دفاع راست بازی می کرد و حالا پسر او نیز به بارسلونا ملحق شده است.

4125