مدافع فراموش‌شده چلسی در اندیشه جدایی

مدافع فراموش‌شده چلسی در اندیشه جدایی

پایگاه خبری فوتبالی- مالانگ سار، مدافع 25 ساله چلسی که جایی در تفکرات مائوریتسیو پوچتینو ندارد؛ می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی از تیم لندنی جدا شود.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود مالانگ سار از شرایط خود در باشگاه چلسی راضی نیست و می‌خواهد هرچه سریع‌تر از جمع آبی‌پوشان شهر لندن جدا شود. این مدافع فرانسوی در سال 2020 با انتقالی رایگان از تیم فرانسوی نیس به شیرهای لندن پیوست و علی‌رغم این‌که احتمال داده می‌شد یکی از بازیکنان اصلی و ثابت ترکیب شود، اما هیچ چیز باب میل او پیش نرفت و کار به جایی رسید که در اندیشه جدایی از چلسی باشد.

مالانگ سار از فصل 2021-2022 در لیگ برتر بازی نکرده است و به نظر می‌رسد مائوریتسیو پوچتینو هم اعتقادی به بازی او ندارد.

گزارش‌ها حاکی از این است که مالانگ سار از وضعیتش در چلسی ناامید شده است. گفته شده که او پیشنهادهایی از لیگ 1 فرانسه دارد و می‌تواند دوباره به لوشامپیونه بازگردد.

گفتنی است که تنها 18 ماه از قرارداد او باقی مانده است. با این تفاسیر، اگر بگوییم این فصل آخرین فصل این بازیکن 25 ساله در غرب لندن است، جای تعجب ندارد.

این مدافع میانی که در تیم نیس پرورش یافت، در حال حاضر کمتر از 4 میلیون پوند ارزش دارد. او می‌تواند به عنوان یک گزینه جذاب برای هر باشگاهی باشد که به دنبال خریدی ارزان‌قیمت است. سار در جریان بازسازی خط دفاع چلسی، به طور کامل فراموش شد و مدت‌هاست که هیچ خبری از او وجود ندارد.

باید دید آیا مالانگ سار می‌تواند در تیم بعدی خود احیا شود یا شرایط برایش به همین شکل پیش می‌رود.

1428