سه هم‌تیمی محبوب مهاجم آرژانتینی: مسی، رونالدو و یک نفر دیگر!

سه هم‌تیمی محبوب مهاجم آرژانتینی: مسی، رونالدو و یک نفر دیگر!

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی رم در دوران فوتبالش در کنار ستارگان بزرگی بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، دیبالا تجربه حضور در یوونتوس، پالرمو و تیم ملی ارژانتین را هم داشته که در کنار بازیکنان بزرگی بازی کرده است. دیبالا حالا در گفتگو با یک نشریه عربستانی در مورد هم تیمی های محبوبش صحبت کرده است:" مسی، رونالدو و هیگواین سه هم تیمی محبوب من در دنیای فوتبال بوده اند." 

در حقیقت دیبالا در یوونتوس کنار کریستیانو کار کرده و در تیم ملی آرژانتین نیز با هیگواین و مسی هم تیمی بوده است. مهاجم آرژانتینی بیان کرد:" رونالدو یک قهرمان است. بازی کردن با او در یوونتوس، خارق العاده بود. از او تعهد نسبت به کارم را یاد گرفتم. با وجود چیزهایی که کسب کرده بود، انگیزه زیادی برای پیروزی داشت. برایم عجیب نیست که شرایط در عربستان هم برایش خوب پیش می رود. البته رویای بچگی من، بازی کردن کنار مسی بود، او یک الگوی همیشگی است. با او قهرمانی جام جهانی را شریک شدم که خوشحالی مربوط به آن لحظه را هرگز فراموش نمی کنم." 

ستاره آرژانتینی در مورد اخراج مورینیو نیز صحبت کرد:" کار کردن با مورینیو، انگیزه بالایی را ایجاد می کرد و به من کمک کرد تا رشد کنم. او در دوران فوتبالش چیزهای زیادی کسب کرده و به پیشرفت بازیکنان خیلی کمک می کند. نمی دانم که در آینده چه تصمیمی می گیرد اما مطمئنم که در بالاترین سطح به کارش ادامه می دهد. حالا دنیله ده روسی را در این جا داریم که بازیکنی اسطوره ای در رم بوده است و کاملا نسبت به نقش جدیدش تعهد دارد."

4125