رئال مادرید دوست صمیمی امباپه در پی‌اس‌جی را هم می‌خرد؟

رئال مادرید دوست صمیمی امباپه در پی‌اس‌جی را هم می‌خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که حتی در صورت انتقال احتمالی امباپه به رئال مادرید نیز جنگ تیم اسپانیایی و پی اس جی قرار نیست به این زودی ها به پایان برسد!

به گزارش فوتبالی، موندودپورتیوو گزارش داده است که اشرف می خواهد همچون دوستش امباپه به رئال مادرید ملحق شود. اشرف تا 2026 با پی اس جی قرارداد دارد و می خواهد در سال 2025، تیم پاریسی را مجبور کند که او را با مبلغی معقول بفروشند چرا که در غیر این صورت رایگان از دستش می دهند.

رئال مادرید در سالهای اخیر در فکر تقویت دفاع راست بوده است. دنی کارواخال در این فصل عملکرد خوبی داشته اما با بالا رفتن سنش، رئال مادرید باید به فکر جایگزین برای او باشد که اشرف یکی از بهترین گزینه های ممکن است.

اشرف حکیمی که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده، به خوبی با جو این باشگاه آشنایی دارد. دفاع راست مراکشی در سال 2019 با 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر فروخته شد که تیم ایتالیایی نیز یک سال بعدش او را با 60 میلیون یورو راهی پی اس جی کرد.

اشرف حکیمی و کیلیان امباپه در سالهای اخیر رابطه خوبی را با هم شکل داده اند و ستاره فرانسوی از حضور دوست صمیمی خود در رختکن رئال مادرید استقبال خواهد کرد.

4125