اسطوره رئال مادرید آماده بازگشت به سانتیاگو برنابئو

اسطوره رئال مادرید آماده بازگشت به سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- روز یکشنبه سرخیو راموس بار دیگر به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازمی‌گردد و هواداران رئال مادرید بی‌صبرانه منتظرند تا یک بار دیگر اسطوره تیمشان را در ورزشگاه خانگی خود ببینند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های رئال مادرید و سویا در روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی برای کهکشانی‌ها اهمیت زیادی دارد، چرا که در صورت لغزش دو تیم کاتالونیایی خیرونا و بارسلونا می‌توانند به نزدیکی سفیدهای چامارتین برسند.

اما جدای از حساسیت جدولی بازی، این مسابقه از یک نظر دیگر برای هواداران رئال مادرید حائز اهمیت است. سرخیو راموس، کاپیتان محبوب رئالی‌ها قرار است در این بازی یک بار دیگر پا بر روی چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بگذارد و در مقابل هوادارانی بازی کند که سال‌ها عاشقانه تشویقش کردند. راموس بین سال‌های 2005 تا 2021 برای رئال مادرید بازی کرد و افتخارات زیادی به دست آورد. 

راموس بی‌شک یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است. گل‌های حساسی که او برای رئال زده، در حافظه طرفداران حک شده است. او حالا در مصاحبه با رسانه اسپانیایی رلوو درباره احساساتش در خصوص بازگشت دوباره به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گفت: «احساس می‌کنم که دارم به خانه برمی‌گردم. من سال‌های زیادی را در رئال مادرید گذراندم و مهم‌ترین لحظات زندگی حرفه‌ای‌ام را در این باشگاه زندگی کردم. من خاطرات فوق‌‎العاده‌ای از مردم مادرید، هواداران و هم‌تیمی‌هایم دارم. بازگشتم به برنابئو بدون شک این یک لحظه منحصر به فرد برایم خواهد بود.»

راموس امیدوار است که او و هم‌تیمی‌هایش در سویا بتوانند به خوبی خودشان را برای این بازی دشوار آماده کنند. او اعتقاد دارد که باید از نظر ذهنی آمادگی بالایی برای تقابل با رئال مادرید داشته باشند. 

1428