نظر رئیس سابق رئال مادرید درباره پیوستن امباپه به این باشگاه

نظر رئیس سابق رئال مادرید درباره پیوستن امباپه به این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - رامون کالدرون رئیس سابق رئال مادرید می گوید که از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید تعجب نخواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در پایان این فصل به اتمام می رسد و به احتمال فراوان، او راهی رئال مادرید خواهد شد.

کالدرون به BBC Sports گفت: "رئال مادرید به این بازیکنان، فقط پول پیشنهاد نمی دهد، چون آن ها در تیم های دیگر نیز می توانند پول زیادی کسب کنند. رئال به آن ها، افتخار، جام و جوایز فردی و تیمی پیشنهاد می دهد. این واقعاً مهم است، چون تصویر بازیکنان می تواند برای دنیا بسیار مهم باشد. وقتی آن ها با رئال مادرید قرارداد امضا می کند، رئال در ازای این قرارداد، به آنها چیزهای زیادی می دهد که پول یکی از آن هاست. به نظرم این بازیکنان، لایق گرفتن این مبالغ زیاد هستند، چون پول است که باشگاه را به گردش در می آورد، اما بالاتر از همه، بازیکنان به رئال می آیند که جام های مهم به دست بیاورند و در سراسر جهان محبوب شوند. من امباپه را به خوبی می شناسم و می دانم که با آمدن به رئال مادرید، چند برابر معروف تر می شود. همین را به کریستیانو رونالدو در سال 2008 گفتم. حالا ما استادیوم بی نظیری داریم و هواداران همیشه پشت تیم هستند، اما چیزهای زیادی نیز از بازیکنان می خواهند."

4416