توصیه بازیکن سابق آرسنال به آرتتا؛ ساکا به استراحت نیاز دارد

توصیه بازیکن سابق آرسنال به آرتتا؛ ساکا به استراحت نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- بوکایو ساکا در دیدار شب گذشته آرسنال مقابل پورتو عملکرد ضعیفی داشت و همین موضوع باعث نگرانی هواداران آرسنال شد.

به گزارش فوتبالی، بوکایو ساکا، ستاره این فصل آرسنال در دیدار تیمش در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت. او نتوانست در این بازی حساس انتظارات را برآورده کند تا جیلبرتو سیلوا، بازیکن سابق آرسنال خستگی را عامل اصلی عملکرد ناامیدکننده ساکا بداند.

این اولین بار در دو سال اخیر بود که آرسنال نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه حریف شلیک کند و کارشناسان، بازی ضعیف ساکا را دلیل اصلی این رکورد منفی می‌دانند.

برخی از هواداران اعتقاد دارند مشکل ساکا ممکن است بزرگ‌تر از یک بازی ضعیف باشد؛ آن‌ها نگران وضعیت ستاره تیمشان هستند و احساس می‌کنند او در هفته‌های اخیر فشار زیادی را تحمل کرده و حالا نیاز به استراحت دارد. این در حالی است که آرسنال در کورس قهرمانی برای لیگ برتر قرار دارد و جایی برای استراحت و لغزش وجود نخواهد داشت.

او تا به اینجای فصل آمار فوق‌العاده 15 گل و 13 پاس گل را به ثبت رسانده، اما این امکان وجود دارد که در هفته‌های آتی به علت مصدومیت افت کند؛ درست مثل اتفاقی که فصل گذشته برایش افتاد.

جیلبرتو سیلوا در این باره به رسانه O Jogo گفت: «ساکا ستاره تیم است، اما من فکر می‌کنم او خسته شده است. او و مارتینلی در خط حمله بسیار مهم هستند، اما در حال حاضر به کمی استراحت نیاز دارند.»

یان رایت، اسطوره باشگاه آرسنال نیز فصل گذشته به این نکته اشاره کرده بود. او خستگی ساکا را یکی از علت‌های اصلی افت آرسنال در هفته‌های پایانی می‌دانست.

1428