عکس/ پرش بلند رونالدو؛ خطوط هوایی ستاره پرتغالی در 39 سالگی!

عکس/ پرش بلند رونالدو؛ خطوط هوایی ستاره پرتغالی در 39 سالگی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سن 39 سالگی همچنان از لحاظ فیزیکی توانایی های بسیار بالایی دارد و بدنش کاملا روی فرم مانده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو یک الگو برای طولانی بودن دوران حرفه ای است. او در 39 سالگی هنوز هم به طور فیکس برای النصر عربستان بازی می کند و برای این تیم گلزنی می کند و می درخشد.

النصر عربستان شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر الفیحا را شکست بدهد و به این ترتیب راهی مرحله بعدی بازی ها شود. در این بازی کریستیانو رونالدو برای النصر گل دوم بازی را به ثمر رساند.

اما در این دیدار روی یک صحنه کریستیانو رونالدو پرش بلندی انجام داد. رونالدو قبلا هم بار ها از این پرواز ها انجام داده است. کریستیانو رونالدو به طور کلی هم در ضربات سر و هم در پرش های بلند توانایی بالایی دارد.

رونالدوی 39 ساله هنوز هم می تواند پرش های بلندی انجام بدهد و خطوط هوایی این ستاره پرتغالی همچنان فعال است! گل هایی که رونالدو با ضربات سر به ثمر رسانده است، فراموش نمی شوند اما او روی این صحنه برای زدن توپ از روی سر بازیکن الفیحا پرشی انجام داد که کاملا مشخص است بازیکن تیم حریف به اندازه یک بالاتنه از رونالدو پایین تر است.

1471