پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا

پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، النصر عربستان و الفیحا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش فوتبالی ، اوتاویو و کریستیانو رونالدو گل های تیم النصر عربستان را مقابل الفیحا به ثمر رساندند و به این ترتیب النصر با گلزنی دو بازیکن پرتغالی خود توانست راهی دور بعدی بازی ها شود.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" چه شبی! ما به مرحله بعدی رسیدیم، از همه شما برای حمایت متشکریم! "

النصری ها در مرحله یک چهارم نهایی این فصل از بازی های لیگ قهرمانان آسیا قرار است که به مصاف العین امارات بروند و باید دید که در این بازی به چه شکل عمل می کنند.

هدف اصلی النصر عربستان به همراه کریستیانو رونالدو قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است و باید دید که کریس رونالدو پس از افتخارات زیادی که در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد آیا می تواند در لیگ قهرمانان آسیا هم به قهرمانی برسد یا خیر.

1471