دوئل جذاب فوتبال زنان؛ همه چیز به نفع خاتون

دوئل جذاب فوتبال زنان؛ همه چیز به نفع خاتون

پایگاه خبری فوتبالی- حساس ترین دیدار هفته سیزدهم فوتبال زنان ایران روز جمعه بین تیم های خاتون بم و شهرداری سیرجان برگزار می شود. دیداری که شاید قهرمان لیگ را هم از همین حالا مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی روز جمعه برگزار می شود که همه چیز تحت تاثیر دیدار خاتون بم و شهرداری سیرجان قرار دارد. 

شاگردان مرضیه جعفری در خاتون، این فصل ده برد کسب کرده اند، دو‌ تساوی بدست آورده اند و هنوز طعم شکست را در این فصل نچشیده اند. البته آن ها فصل گذشته را هم بدون شکست پشت سر گذاشتند. آخرین باری که خاتون در لیگ برتر فوتبال زنان شکست خورده مربوط به دو فصل گذشته و دیدار مقابل همین شهرداری سیرجان بود که آن موقع توسط مریم جهان نجاتی هدایت می شد. از آن پس آن ها ۴۸ بازی برگزار کرده اند که ۴۳ برد و ۵ تساوی حاصل کار آن ها بوده است. آن ها در این فصل هم از همه لحاظ فوق العاده بوده اند و در ۱۲ مسابقه ۵۱ گل زده و فقط ۲ گل دریافت کرده اند تا نسخه ترسناکی از خود به جای بگذارند.

در عوض شهرداری سیرجان که پس از سال ها مریم جهان نجاتی را روی نیمکت خود نمیبینند و با مریم ایراندوست فصل را شروع کردند. آنها در شروع فصل به ملوان باختند و در شروع نیم فصل دوم هم بار دیگر مقابل ملوان مغلوب شدند تا فاصله شان با صدر جدول به عدد ۴ برسد. شهرداری سیرجان در این فصل ۳۲ گل زده و‌ ۶ گل خورده تا آن ها هم آمار خوبی هم در حمله و‌ هم در دفاع داشته باشند.

نکته مهم دیگر این مسابقه حساسیت جدولی آن است. اگر خاتون بتواند در این مسابقه پیروز شود اختلاف خود را با شهرداری سیرجان به عدد ۷ و در صورت برد ملوان مقابل کانی در این هفته با این تیم هم به عدد ۴ می رساند و با توجه به دیدار های پیش رو احتمال قهرمانی آن ها بالای ۹۰ درصد می شود. در صورت تساوی دو تیم و برد احتمالی ملوان در دیدار این هفته خود، ملوان به دو امتیازی خاتون می رسد و رقابت برای قهرمانی جذاب تر می شود. در صورت برد شهرداری سیرجان هم هر سه تیم خاتون، شهرداری و ملوان شانس زیادی تا روز آخر برای قهرمانی خواهند داشت.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر یک پایان یافت و باید دید طلسم ۸۰۰ روز شکست نخوردن خاتون در دیدار برگشت شکسته خواهد شد یا خیر.

۶۰۰۱