سنگربان اسپانیایی، در لیست فروش چلسی

سنگربان اسپانیایی، در لیست فروش چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه چلسی به دنبال فروش رابرت سانچز، سنگربان اسپانیایی خود هستند.

به گزارش فوتبالی، چلسی در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر فعالیت زیادی داشته و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و از طرف دیگر، بازیکنان زیادی هم به جمع آبی‌ها اضافه شدند. یکی از تغییر و تحولات اساسی این تیم در خط دروازه بود، جایی که مدیران باشگاه به کپا آریزابالاگا و ادوارد مندی اجازه جدایی دادند و به جای این دو بازیکن، رابرت سانچز و پتروویچ را به خدمت گرفتند.

شیرهای لندن با مبلغ 25 میلیون پوند، رابرت سانچز اسپانیایی را از باشگاه برایتون به خدمت گرفتند؛ و سپس به سراغ پتروویچ رفتند و او را با 14 میلیون پوند از نیوانگلند رولوشن جذب کردند.

به تبع این این تغییرات، سران باشگاه انگلیسی به کپا آریزابالاگا و ادوارد مندی اجازه دادند تا از چلسی جدا شوند و به ترتیب به تیم‌های رئال مادرید و الاهلی عربستان بپیوندند.

سانچز در ابتدای فصل گلر شماره یک چلسی بود، اما نمایش‌های ناامیدکننده او و از طرفی، مصدومیتی که در ماه دسامبر به آن دچار شد، باعث شد تا جای خودش را به پتروویچ بدهد.

پتروویچ توانسته نظر مثبت مائوریتسیو پوچتینو را جلب کند و در اکثر بازی‌ها در قاب دروازه چلسی بایستد؛ اما سرمربی آرژانتینی همچنان از وضعیت این پست راضی نیست و می‌خواهد در تابستان پیش رو برای جذب یک سنگربان دیگر تلاش کند.

چلسی در ژانویه به دلیل محدودیت‌های مالی و تبعیت از قوانین فیرپلی مالی، نتوانست دروازه‌بان جذب کند؛ اما در تابستان برای تقویت این پست تلاش می‌کند.

به گزارش رسانه فوتبال اینسایدر، علاوه بر جذب شماره سنگربان جدید، به دنبال فروش سانچز هم هستند. او نتوانست انتظارات را برآورده کند و مدیران باشگاه سعی دارند تا 25 میلیون پوندی که برای جذب این بازیکن خرج کردند را به خزانه باشگاه برگردانند. سانچز تا سال 2030 با چلسی قرارداد دارد. مدیران باشگاه می‌خواهند این گلر اسپانیایی را با 30 میلیون پوند به فروش برسانند.

1428