ستاره خط هافبک فولام در تیررس بزرگان فوتبال اروپا

ستاره خط هافبک فولام در تیررس بزرگان فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو پالینیا برای تابستان 2024 مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ژائو پالینیا یکی از بازیکنانی است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته و تیم‌های زیادی در اروپا هستند که خواهان جذب این هافبک پرتغالی هستند. لیورپول و چلسی جدیدترین مشتریان این بازیکن هستند و گفته می‌شود مدیران باشگاه لندنی در تابستان پیش رو آماده بررسی پیشنهادات هستند و اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، با جدایی پالینیا از فولام موافقت می‌کنند.

این بازیکن 28 ساله تابستان گذشته در آستانه جدایی از فولام و پیوستن به بایرن مونیخ قرار داشت. او برای نهایی کردن قرارداد خود با باواریایی‌ها به آلمان سفر کرد تا در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی، پیراهن قرمز بایرن مونیخ را به تن کند؛ اما به دلیل اینکه فولام نتوانست جایگزینی برای او پیدا کند، این انتقال نیمه‌تمام ماند و نهایی نشد.

پس از آن پالینیا قراردادی پنج ساله با فولام امضا کرد، اما این تمدید قرارداد به این معنا نیست که او در تابستان 2024 به جدایی از کروین کاتیج فکر نمی‌کند.

نایب رییس باشگاه فولام در مصاحبه با رسانه تاک اسپورت درباره این هافبک 28 ساله گفت: «من می‌خواهم او تا زمانی که ممکن است در تیم بماند و از تمدید قرارداد او بسیار خوشحالم، اما اگر پیشنهاد خوبی ارائه شود، منطقی است که آن را بررسی کنیم.»

پالینیا از سال 2022 که به فولام پیوست، در ترکیب تیم لندنی خوش درخشید و همین باعث شد تا توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

غول‌های فوتبال انگلیس مثل لیورپول، منچسترسیتی و چلسی وضعیت او را زیر نظر دارند، اما گفته می‌شود بایرن مونیخ بیشتر از دیگر تیم‌ها به جذب این بازیکن نزدیک است. مدیران اف سی هالیوود قصد دارند یک بار دیگر برای به خدمت گرفتن این هافبک پرتغالی تلاش کنند.

1428