دستان خالی کارلتو برای دیدار مقابل سویا

دستان خالی کارلتو برای دیدار مقابل سویا

پایگاه خبری فوتبالی- رئال مادرید برای دیدار مقابل سویا غایبان زیادی دارد و کار آنچلوتی برای این مسابقه دشوار است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در دیدار روز یکشنبه برابر سویا که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار می‌شود، چند مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد. تیبو کورتوا، داوید آلابا، ادر میلیتائو و جود بلینگهام همچنان مصدوم هستند، در حالی که آنتونیو رودیگر و خوسلو نیز ممکن است به دلیل آسیب‌دیدگی در این بازی غایب باشند. علاوه بر این، دنی کارواخال و ادواردو کاماویگا به دلیل محرومیت در دسترس نیستند.

کاماوینگا در دیدار هفته گذشته تیمش مقابل رایو وایکانو، پنچمین کارت زرد این فصل خودش را دریافت کرد تا از دیدار بعدی تیمش محروم باشد. دنی کارواخال نیز به‌خاطر زدن ضربه آرنج به صورت کیکه پرز از زمین مسابقه اخراج شد. رئال مادرید برای حذف هر یک از این کارت‌ها به کمیته مسابقات درخواست داد، اما همانطور که اسپورت گزارش داد، درخواست آنها رد شده است.

غیبت کارواخال به این معنی است که لوکاس وازکز در پست دفاع راست بازی خواهد کرد، اما با غیبت ادوارد کاماوینگا کارلو آنچلوتی به مشکل بزرگی بر می‌خورد، مخصوصا اگر آنتونی رودیگر هم برای این بازی آماده نباشد؛ در این حالت مرد ایتالیایی نیمکت رئال مادرید ناچار می‌شود از اورلین شوامنی در پست دفاع مرکزی بازی بگیرد. به همین ترتیب، تونی کروس به عنوان هافبک پست 6 ایفای نقش می‌کند و احتمالا لوکا مودریچ یا دنی سبایوس، جانشین کاماوینگا در ترکیب اصلی رئال مادرید خواهند شد.

کارلتو نشان داده است بدون مهره‌های کلیدی نیز می‌تواند ضعف‌های تیمش را پوشش دهد، اما حالا دست این سرمربی خالی‌تر از همیشه است و کار او برای دیدار مقابل سویا دشوار است.

1428