خروج ستاره منچستریونایتد در تابستان قطعی شد

خروج ستاره منچستریونایتد در تابستان قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد در پایان فصل، این باشگاه را ترک خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد مهاجم سابق موناکو در تابستان به اتمام می رسد، اما منچستریونایتد می تواند بند تمدید قرارداد خودکار یک ساله را فعال کند و مارسیال را برای یک سال دیگر در الدترافورد نگه دارد. با این حال، اریک تن هاگ کاملاً مخالف این موضوع است و دیگر نمی خواهد مارسیال را در تیمش داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، ماه گذشته مارسیال با مصدومیت کشاله ران روبرو شد و زیر تیغ جراحی رفت و 10 هفته از فوتبال به دور شد. فصل 2023-24 برای مارسیال اصلاً مثبت نبوده و این مهاجم فرانسوی تنها 629 دقیقه برای شیاطین سرخ در تمامی رقابت ها به میدان رفته و توانسته آمار 2 گل و 2 پاس گل را ثبت کند. 

مارسیال 9 سال پیش به منچستریونایتد پیوست و شروع بسیار درخشانی داشت، اما رفته رفته دچار مصدومیت های متوالی شد و حالا با دوران اوجش فاصله زیادی دارد. او در 317 بازی برای یونایتد، 90 گل زده و 53 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. 

شیاطین سرخ در دیدار بعدی خود در لیگ برتر انگلیس در روز شنبه، میزبان فولام هستند. شاگردان اریک تن هاگ در 5 بازی گذشته، موفق به کسب 5 پیروزی شده اند.

4416