مدیران منچستریونایتد در اندیشه بازگرداندن اسطوره باشگاه

مدیران منچستریونایتد در اندیشه بازگرداندن اسطوره باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند گری نویل، اسطوره این باشگاه را به عنوان مشاور کادر مدیریت استخدام کنند.

به گزارش فوتبالی، تیم مدیریتی جدید منچستریونایتد، به دنبال ایجاد تغییر و تحول در بدنه مدیریتی باشگاه است و در چند وقت اخیر اقداماتی برای تحقق این هدف انجام شده است. سر جیم راتکلیف می‌خواهد یکی از بازیکنان سابق و اسطوره باشگاه منچستریونایتد را به عنوان مشاور تیم مدیریتی استخدام کند.

مدیران جدید باشگاه منچستریونایتد قصد دارند تغییرات زیادی را به وجود بیاورند. آن‌ها چند هدف را با هم دنبال می‌کنند؛ هم می‌خواهند در نقل و انتقالات حضور فعالی داشته باشند و هم قصد دارند اقداماتی نظیر بازسازی ورزشگاه اولدترافورد را انجام دهند. البته یک گزینه دیگر هم وجود دارد، آن هم ساخت یک ورزشگاه جدید با ظرفیت 90 هزار نفر در نزدیکی استادیوم اولدترافورد است.

سر جیم راتکلیف اعتقاد دارد که حضور یکی از بازیکنان سابق باشگاه به عنوان مشاور، به او و تیم مدیریتی‌اش کمک می‌کند تا سریع‌تر به اهداف خود برسند. او در نظر دارد تا از گری نویل، کاپیتان اسبق شیاطین سرخ دعوت کند تا به عنوان مشاور در کنار هیئت مدیره حضور داشته باشد.

او بیش از 500 بازی برای قرمزهای شهر منچستر انجام داده و در این مدت، توانسته 8 بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و 2 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرد. با این تفاسیر، می‌توان گفت گری نویل کاملا با شرایط باشگاه منچستریونایتد آشنا است و می‌تواند کمک زیادی به تیم مدیریتی جدید کند.

او بعد از این‌که مدت کوتاهی در سال 2016 هدایت والنسیا را بر عهده داشت، خیلی زود از دنیای مربی‌گری کنار رفت و در سال‌های اخیر به عنوان کارشناس و منتقد فوتبال در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته است.

1428