خشم ستاره بارسلونا از دست رسانه‌ها

خشم ستاره بارسلونا از دست رسانه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ ستاره هلندی بارسلونا از رسانه ها بابت گزارش هایی راجع به حقوق و احتمال خروجش از این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، فرنکی دی یونگ در حال حاضر بالاترین دستمزد را در بارسلونا می گیرد و ممکن است به خاطر شرایط مالی افتضاح کاتالان ها، به اجبار در تابستان به فروش برسد. البته در سال گذشته نیز صحبت هایی مبنی بر رفتن این ستاره هلندی به منچستریونایتد شنیده می شد و طبق آخرین گزارش ها، خوان لاپورتا برای دی یونگ، حداقل 100 میلیون یورو می خواهد. 

به نقل از سایت گل، امشب بارسلونا در دیداری حساس از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی خواهد رفت و دی یونگ در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "اگر صادقانه بخواهم حرف بزنم، باید بگویم که از دست شما رسانه ها برای چیزهایی که راجع به من می نویسید، بسیار ناراحت و عصبانی هستم. داستان های زیادی می شنوم که اصلاً درست نیستند. بعضی از شما خبرنگاران، عادت به نوشتن دروغ درباره من دارید و نمی دانم که چگونه از رفتار خود شرمسار نیستید. هربار یک خبر راجع به تیم بعدی من یا دستمزدم می نویسید. باید بگویم که تمامی آن ها دروغ هستند. چند بار گفتید که من در سال 40 میلیون یورو درآمد دارم که واقعا درست نیست."

4416