ستاره چلسی، فینال مقابل لیورپول را از دست داد

ستاره چلسی، فینال مقابل لیورپول را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه برزیلی، نمی تواند چلسی را در فینال کارابائو کاپ مقابل لیورپول همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار چلسی در روز 12 فوریه مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر که با پیروزی سه بر یک آبی های لندن همراه بود، تیاگو سیلوا از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و حالا آبی های لندن مشکل بزرگی در خط دفاع در غیاب ستاره برزیلی دارند. 

تیاگو سیلوا در دیدار هفته قبل مقابل منچسترسیتی نیز نتوانست بازی کند و مائوریسیو پوچتینو سرمربی چلسی نیز اعلام کرد که وضعیت سیلوا، روز به روز بررسی می شود. در غیاب این مدافع 39 ساله، اکسل دیساسی و لوی کولویل زوج خط دفاعی آبی های لندن را تشکیل می دهند که واقعاً عملکرد خوبی داشته اند و دیساسی در بازی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، جایزه بهترین بازیکن میدان را تصاحب کرد. 

از زمان پیوستن تیاگو سیلوا به چلسی، مدافع سابق پی اس جی و میلان تاکنون در 3 فینال با آبی های لندن حضور داشته است. دو بار در فینال جام حذفی در سال های 2021 و 2022 و یک بار در فینال جام اتحادیه در سال 2022 که در تمامی رقابت ها شکست خورده است. قرارداد سیلوا در پایان فصل با چلسی به اتمام می رسد و فینال جام اتحادیه مقابل لیورپول در روز یک شنبه، آخرین شانس او برای کسب جام با چلسی است.

4416