خروجی باخت به پرسپولیس؛ پاکو خمز بازنده مطلق بازی‌های بزرگ

خروجی باخت به پرسپولیس؛ پاکو خمز بازنده مطلق بازی‌های بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - پاکو خمز هر چهار بازی بزرگ این فصل خود برابر تیم‌های مدعی را با شکست پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در اولین بازی خود پس از تعطیلات زمستانی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد تا هر دو بازی رفت و برگشت خود مقابل سرخ‌های تهرانی را واگذار کرده و به اصطلاح دبل شود.

این چهارمین شکست پشت سر هم تیم تحت هدایت پاکو خمز در بازی‌های بزرگ این فصل بود. تراکتور هر سه بازی خود برابر سپاهان، پرسپولیس و استقلال را در نیم فصل اول با باخت پشت سر گذاشته بود و در بازی برگشت هم مقابل تیم تحت امر اوسمار ویرا باخت تا هیچ امتیازی از دیدارهای رو در رو مقابل تیم‌های مدعی کسب نکند.

جالب اینکه بدانید خمز فصل گذشته هم بازنده بزرگ دیدارهای بزرگ بوده و حتی سنگین‌ترین شکست تاریخ باشگاه تراکتور با هدایت مرد اسپانیایی در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل استقلال رقم خورد.

نتایج خمز در دوران تصدی نیمکت تراکتور مقابل تیم‌های مدعی قابل دفاع نیست. این سرمربی از ۴ تقابل با استقلال ۳ شکست را تجربه کرده و یک بار برنده شده است. تراکتور اسپانیایی مقابل سپاهان هم یک پیروزی و یک باخت داشته و در سه تقابل با پرسپولیس، بازنده مطلق بوده تا از ۹ مسابقه‌ای که با تیم‌های مدعی داشته، ۷ مرتبه شکست بخورد تا این انتقاد به سرمربی تراکتور وارد باشد که مرد بازی‌های بزرگ نیست.

1997