احتمال انتقال ستاره 17 ساله به لیورپول کاهش یافت

احتمال انتقال ستاره 17 ساله به لیورپول کاهش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- خبرنگاران نزدیک به باشگاه لیورپول مدعی شده‌اند که علاقه باشگاه لیورپول به گری آرچی، ستاره 17 ساله لیدز یونایتد جدی نیست.

به گزارش فوتبالی، به نقل از نیل جونز، منابع نزدیک به باشگاه لیورپول شایعات انتقال گری آرچی به این تیم را تایید نمی‌کنند. آن‌ها اعتقاد دارند مدیران لیورپول تمایل زیادی به جذب این ستاره جوان ندارند.

به نقل از رسانه CaughtOffside، با این‌که گفته می‌شد مذاکراتی میان باشگاه‌های لیورپول و لیدز یونایتد برای انتقال آرچی انجام شده است؛ اما حالا به نظر می‌رسد که قرمزهای مرسی ساید علاقه زیادی به جذب گری آرچی ندارند. یکی از اصلی‌ترین دلایل آن، وجود بازیکنان باکیفیت در پست‌هایی است که آرچی توانایی بازی در آن‌ها را دارد.

نیل جونز در ادامه گزارش خود خاطرنشان کرد که لیورپول هم در خط هافبک و هم در جناح راست خط دفاعی مهره‌های آماده و موثری در اختیاری دارد؛ و دیگر جایی برای آرچی وجود ندارد. بنابراین سران لیورپول به این نتیجه رسیدند که فعلا نیازی به خرید بازیکن در این پست‌ها ندارند. 

جونز اضافه کرد که وقتی بازیکنی در 17 سالگی در چنین سطحی بازی می‌کند، طبیعی است که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند، اما در حال حاضر لیورپول به آرچی نیازی ندارد.

با ظهور پدیده‌ای به اسم کانر بردلی در پست دفاع راست و وجود ترنت الکساندر آرنولد که حالا تبدیل به یک ستاره باتجربه شده، دیگری قرمزها نیازی به خرید آرچی ندارند. از طرفی، آن‌ها در تابستان قبلی خط هافبک را به خوبی تقویت کردند و در این پست نیز جایی برای ستاره 17 ساله لیدز یونایتد نیست.

1428