روز پرهیجان در سیرجان؛ چطور در 7 دقیقه 3 گل زده شد؟ (ویدیو)

روز پرهیجان در سیرجان؛ چطور در 7 دقیقه 3 گل زده شد؟ (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – بازی تیم‌های گل‌گهر و پیکان تا دقیقه 87 با یک گل به سود میزبان دنبال می‌شد اما نتیجه پایانی بازی باورنکردنی بود.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهیج‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر در سیرجان برگزار شد و طی آن تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پیکان تهران به تساوی دو بر دو رسیدند. 

بازی در ده دقیقه ابتدایی نیمه اول یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشت اما پس از آن کاملا افت کرد و هیچ صحنه خاصی در محوطه جریمه دو تیم رخ نداد. تا این که در دقیقه 42 احمدرضا زنده روح روی سانتر خوبِ ابوالفضل رزاق‌پور با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد.

نیمه دوم هم مثل نیمه اول کم حادثه و بدون افت و خیز دنبال می‌شد. این روند تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت اما انگار این، آرامشِ قبل از طوفان بود. چون ناگهان و ظرف 7 دقیقه 3 گل دیگر هم زده شد!

<br>

در دقیقه 87 و در حالی که تصور می‌رفت بازی با همان یک گل به سود گل‌گهر تمام می‌شود اما روی یک موقعیت نه چندان جدی حامد پاکدل موفق شد روی سانتر امیر حسین صدقی گل مساوی را بزند.

گل دوم گل گهر به پیکان

بعد از این گل به نظر می‌‌رسید بازی با تساوی تمام خواهد شد اما در دقیقه 1+90 توپ در محوطه جریمه پیکان به دست محمد آژیر برخورد کرد و داور پنالتی گرفت. روبرتو تورس پشت توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان پیکان تبدیل به گل کرد.

<br>

هیچ کس فکرش را نمی‌کرد بازی در این دقایق یک گل دیگر هم داشته باشد اما در دقیقه 90+4 روی توپی که از میانه زمین به روی دروازه گل‌گهر فرستاده شد ابراهیم صالحی با یک ضربه سر دیدنی گل زد و بازی باز هم مساوی شد!

وقتی 3 گل در 7 دقیقه زده شد دیگر اصلا بعید نبود که شاهد گل دیگری هم باشیم اما داور سوت پایان بازی را زد و هیجان باورنکردنی دقایق پایانی این بازی با همان 3 گل تمام شد و دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

1359