ابراز تمایل اسطوره منچستریونایتد برای پیوستن به منچسترسیتی!

ابراز تمایل اسطوره منچستریونایتد برای پیوستن به منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد می گوید که اگر شانسی برای حضور در کادر فنی پپ گواردیولا در منچسترسیتی داشته باشد، آن را خواهد پذیرفت!

به گزارش فوتبالی، مهاجم اسبق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در سالهای اخیر وارد دنیای مربیگری شده  و حالا می گوید که مشکلی ندارد که به کادر فنی دشمن دیرینه یونایتد یعنی منچسترسیتی ملحق شود. رونی 38 ساله به پیشرفت آرتتا زیر نظر گواردیولا و ملحق شدن او به آرسنال اشاره کرده است. 

رونی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است که به عنوان دستیار مشغول به کار شود، گفت:" بستگی دارد. اگر گواردیولا از من بخواهد که دستیارش شوم، دوان دوان به آن جا می روم. ببینید که ارتتا حالا چه کار می کند و قطعا بخش زیادی از کار او به خاطر چیزهایی است که از گواردیولا یاد گرفته است."

رونی پس از بازنشستگی از فوتبال در سه دوره مختلف مربیگری کرده است. وی به مدت یک سال و نیم در باشگاه دربی کانتی کار کرد و بعد از آن راهی لیگ آمریکا شد تا هدایت دی سی یونایتد را به عهده بگیرد. رونی در باشگاه آمریکایی با کسب فقط چهارده برد از 53 بازی، نتایج ضعیفی کسب کرد. او در اکتبر گذشته هدایت بیرمنگام را به عهده گرفت که پس از کسب فقط دو برد از پانزده بازی از این تیم هم اخراج شد. 

رونی در تلاش است تا دوباره به دنیای مربیگری برگردد. وی می گوید :" تجربه دوران بازی کردنم به من کمک می کند. در حال حاضر در پایین ترین سطح مربیگری هستم و می خواهم تلاش کنم تا پیشرفت کنم."

4125