ستاره لیورپول در خطر محرومیت دو جلسه‌ای

ستاره لیورپول در خطر محرومیت دو جلسه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - داروین نونیز بر لبه پرتگاه حرکت می کند چرا که مهاج اروگوئه ای م لیورپول ممکن است که بازی حساس تیمش مقابل منچسترسیتی را از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، داروین در این فصل در لیگ انگلیس هشت کارت زرد دریافت کرده است و اگر دو کارت دیگر دریافت کند، با محرومیتی دو جلسه ای مواجه می شود.  در هفته های اخیر دست کلوپ بسیار بسته بوده است چرا که بازیکنانی نظیر دیوگو ژوتا، ترنت الکساندر آرنولد و آلیسون بکر با مصدومیت هایی مواجه شده اند. نونیز نیز در بازی لیورپول و برنتفورد با مصدومیت از زمین خارج شد و کادر پزشکی با دقت شرایط او را زیر نظر دارد.

هواداران لیورپول حالا باید در مورد دریافت کارت زرد در مورد این بازیکن 24 ساله نگران باشند. در حقیقت نونیز  در این فصل 37 بازی در کل تورنمنت ها داشته که ده کارت زرد گرفته و در مقابل کریستال پالاس در آگوست 2022 اخراج شد.با توجه به بازیهای حساسی که برای تیم کلوپ در پیش است، نونیز باید خیلی مراقب باشد تا کارت زردهای بیشتری را دریافت نکند. 

هر چند که بازگشت صلاح از جام ملت های آفریقا تا حدودی خیال کلوپ را راحت کرده اما نونیز همچنان یکی از بازیکنان کلیدی لیورپول به شمار می رود. 

4125