عزت‌اللهی با ۳۷۰ هزار دلار در امارات

عزت‌اللهی با ۳۷۰ هزار دلار در امارات

پایگاه خبری فوتبالی - طبق ادعای ایران ورزشی، مبلغ رضایت‌نامه سعید عزت‌اللهی برای پیوستن به شباب الاهلی، فقط ۳۷۰ هزار دلار بوده است.

به گزارش فوتبالی، در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان، سعید عزت اللهی، در حالی که هنوز یک نیم فصل تا پایان قراردادش با باشگاه وایله دانمارک مانده بود از این تیم جدا و راهی شباب‌الاهلی امارات شد.

اما ادعای امروز ایران ورزشی راجع به مبلغ رضایت‌نامه هافبک ملی‌پوش ایرانی که باشگاه اماراتی به وایله پرداخت کرده، جالب توجه است. بر اساس این گزارش، شباب‌الاهلی برای خرید عزت‌اللهی مبلغی در حدود ۳۷۰ هزار دلار به تیم دانمارکی پرداخت کرده و وایله هم که می‌خواسته قبل از اتمام قرارداد عزت‌اللهی از جدایی این بازیکن درآمدی داشته باشد، با قبول این مبلغ هافبک خود را آزاد کرده است.

این در شرایطی است که مبلغ رضایت‌نامه ۳۷۰ هزار دلاری مبلغی غیرقابل پرداخت برای تیم‌های ایرانی نیست و پیش از این شاهد هزینه‌های بیشتری از این مبلغ در بحث آزاد کردن بازیکنان بوده‌ایم. از جمله پرداخت مبلغ رضایت‌نامه پیام نیازمند به باشگاه پرتغالی و مبلغ رضایت‌نامه امیرحسین حسین‌زاده به شارلوا بلژیک که هزینه بیشتری از رضایت‌نامه عزت‌اللهی برای شباب‌الاهلی داشته‌اند.

این در حالی است که ابتدای فصل و در پنجره زمستانی، باشگاه وایله پس از اینکه علاقه چند تیم ایرانی برای به خدمت گرفتن عزت‌اللهی را دیده بود، مبلغ رصایت‌نامه یک میلیون دلاری برای هافبک خود تعیین کرده بود که هیچ تیمی از لیگ برتر قادر به پرداخت این پول نشد و حالا مشخص نیست چرا هیچ کدام از تیم‌های مدعی لیگ برتر به سراغ عزت‌اللهی با این مبلغ رصایت‌نامه پایین نرفته‌اند.

1997