عکس؛ امباپه در فرودگاه بارسلونا

عکس؛ امباپه در فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم پی اس جی همچنان یکی از خبرسازترین بازیکنان فوتبال دنیا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، امباپه در هفت سال اخیر یکی از سوژه های داغ بازار نقل و انتقالات بوده است. این بازیکن در سال 2017 با وجود پیشنهادهای مختلف نظیر رئال مادرید راهی پی اس جی شد اما از آن زمان به بعد همواره نامش پیرامون باشگاه های مختلف علی الخصوص رئال مادرید مطرح بوده است.

به نظر می رسد که امباپه در سن 25 سالگی تصمیم گرفته که در تابستان 2024 بالاخره تغییری بزرگ در زندگی خود ایجاد کند. این بازیکن آماده ترک پی اس جی است که رئال ماادرید مقصد احتمالی او به نظر می رسد. رئالی ها در حال نهایی کردن جزییات انتقال امباپه هستند و این بازیکن حاضر شده تا دستمزدش را به شکل قابل توجهی نسبت به دوران حضورش در پاریس کاهش بدهد تا شانس حضور در برنابئو را به دست بیاورد.

امباپه در روزهای اخیر به همراه دوست صمیمی خود در رختکن پی اس جی یعنی اشرف حکیمی به بارسلونا سفر کرده بود. در حقیقت او  برای حضور در یک مهمانی به  اسپانیا سفر کرده بود. تصاویر امباپه در فرودگاه بارسلونا در روز چهارشنبه حسابی مورد توجه هواداران قرار گرفت و وایرال شد.

باشگاه بارسلونا به واسطه مشکلات مالی خود شانسی برای خرید امباپه ندارد هر چند که هواداران این تیم نگران پیوستن این فوق ستاره به رقیب دیرینه هستند.

4125